Arkirytmi

Rytmi se on syystä sydämelläkin.


Työ tuo monelle rytmiä ja rutiinia arkeen. Työsuhteen puuttuessa voi olla vaikeaa säilyttää tavanomainen arkirytmi tai sen säilyttäminen voi tuntua jopa merkityksettömältä. Kuitenkin mielenterveyden, aivoterveyden ja hyvän unen kannalta olisi tärkeää, että päiviin sisältyisi aktiivista ja mielekästä toimintaa niin aivoille kuin keholle.

Kanssamme voit etsiä ja suunnitella oman arjen rytmisi löytämistä sekä miettiä mahdollisia stressinhallinnan keinoja. Hyvän arkirytmin pohjana ovat säännöllinen ruokarytmi, sopiva arkiaktiivisuuden määrä sekä riittävän pitkä ja laadukas uni. Erilaisten mittausten ja keskustelujen avulla tulet tietoiseksi siitä miten voit rytmittää arkeasi paremmin ja hallita mahdollista stressiäsi - hyötyisitkö vaikka rentoutumisharjoituksista.

 


 

Milan Kolarovic
Projektityöntekijä
050 312 5747
nainen45(at)odl.fi
milan.kolarovic(at)odl.fi
Saija Tiiro-Tulppo
Projektityöntekijä
050 312 5748
nainen45(at)odl.fi
saija.tiiro-tulppo(at)odl.fi